Forum Król Szamanów
Wstąp w swiat magi i zmierz sie z czekajacymi na Ciebie przygodami
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy system walk
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Król Szamanów Strona Główna -> Walki miedzy graczami
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 15:14, 01 Cze 2007    Temat postu: Nowy system walk

Mam parę pomysłówna urozmaicenie naszych walk. Do sstatów można dodać siłę, obronę i zręczność( odpowiada za szansę trafienia i uniku).

Walka podzielona by była na rundy:
Runda 1
Wojownik 1 atakuje – Wojownik 2 próbuje blokować lub uniknąć
Wojownik 2 atakuje – Wojownik 1 broni lub unika
Runda 2 itd..
Wzory: (wartości można pozmieniać)
Obrażenia zadane= obrażenia ataku + siła – obrona przeciwnika + atak z broni
Szansa przebicia obrony przy równym ataku i obronie (razem z zużyciem fr i statami broni)- do ustalenia.
Każdy punkt więcej zwiększał by szansę o 0.5% np. siła 60 + atak z fr 80 – obrona 60 fr – 90 obrona ze statystyk= -5% szansy (zawsze można zmienić)
Szansa trafienia przy próbie uniku przy równej zręczności- do ustalenia
Każdy punkt różnicy zmienia o 1% (do uniku potrzebne jest 25% fr użytego przez atakującego)

Obrona wersja 2
Nie liczy się prawdopodobieństwa obronienia się tylko ile obrażeń zablokujesz
np.
Wojownik 2 atakuje obrażenia całkowite=150
Wojownik 1 broni się obroną za 80 fr +25(atak – obrona)=105. wojownik 1 straci 45 hp. Najlepsze Ataki będą około 2 razy silniejsze od obron na tym samym poziomie

comment please
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:44, 01 Cze 2007    Temat postu:

No mozna było by pomyśleć ale to by było bardziej skonplikowane
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 16:50, 01 Cze 2007    Temat postu:

Ja sądze, że to spoko pomysł jednakże nie mogła by się tym zająć
tyko jedna osoba. Potrzebnych byłoby przynajmniej 3 szamani.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 17:11, 01 Cze 2007    Temat postu:

jak mówie dobry ale niektórym może to utrudnić życie a innym ułatwić i umilićVery Happy
Powrót do góry
nopek
Szaman- Sędzia



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:40, 01 Cze 2007    Temat postu:

wedlog mnei pomysl fajny ale niestety bylo by duzo ciezej i skomplikowaniej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Select
Doświadczony Szaman - Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 468
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Głogów

PostWysłany: Pią 17:46, 01 Cze 2007    Temat postu:

Nom sedzia by nie wyrabial Sad jakbysmy mieli jakis program do tego to moze wtedy.. ale tak to jestem za tym aby nie wprowadzac tego w zycie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nopek
Szaman- Sędzia



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 416
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 17:47, 01 Cze 2007    Temat postu:

dokladnie bo to juz bedzie paranoja bo od czego by zalezalo czybyl unik czy nie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
okon
Szaman - Administrator



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:16, 01 Cze 2007    Temat postu:

troche skomplikowane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 19:36, 01 Cze 2007    Temat postu:

rzeczywiście troche skomplikowane, ale można troche łatwiej zrobić: sędzia przed walką liczył by różnicę w zręczności i ustaliłby szansę trafienia tak jak wpływ statów ataku i obrony na siłę ciosu. podczas walki dodawało by się różnicę wynikającą z siły ciosu. trafienie można ustalić za pomocą tego [link widoczny dla zalogowanych] rzut kostką od 1-100.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 19:39, 01 Cze 2007    Temat postu:

Można pomyśleć ale koniecznie trzeba to uprościćVery Happy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 19:45, 01 Cze 2007    Temat postu:

same wzory chyba nie są takie trudne, w pare min. można policzyć prawdopodobieństwo na wszystkie wypadki
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 19:50, 01 Cze 2007    Temat postu:

No wiesz co tak mówisz bo to wymyśliłeś to wiesz o co kaman mi obczajenie tego nie zajeło by więcej niż 3 minuty:D ale niektórzy mogą miec kłopot nie każdy kuma matme:D Bo ja np. wszystko obliczam w pamięci:D
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 12:34, 03 Cze 2007    Temat postu:

Już wiem gdzie widziałem podobny system walki! Very Happy
Taki system jest na bitefight! Wiedziałem że mi sie kojarzy. Confused
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 21:07, 03 Cze 2007    Temat postu:

O to tym bardziej jestem na nie:P
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 15:58, 04 Cze 2007    Temat postu:

w bitefighta nigdy nawet nie grałem, wzory sam wymyśliłem. Co do % to rzeczywiście nie wykonalne jeżeli dużo pomyłek i trudności w liczeniu w trakcie walki jest na obecnym systemie.
Jednak samo życie i furyoku to troche za mało według mnie. Przydały by się chociaż siła i obrona, które wpływałyby tylko na siłę ciosów.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Król Szamanów Strona Główna -> Walki miedzy graczami Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin